onsdag 2 september 2015

Öppna igen...

Jag ska öppna imorgon igen. Vad jobbigt... Det blir ju så himla tidigt att kliva upp då :S Det är rätt mysigt när man väl kommer till jobbet i och för sig men innan man kommer dit känns det jobbigt. Efter torsdag kommer fredag och då är det en lite kortare dag, även om den är längre än vanligt just den här veckan...
Idag har jag haft en riktig slödag! Jag hade en del saker jag skulle göra men jag orkade inte när jag väl kom hem så jag sköt på det till imorgon. Vi får väl se om det blir av då ;P Det blev i alla fall 4 par örhängen, plus ett par som jag fick en beställning på igår :)

Imorgon ska jag iväg med mina korgar igen så får vi se om någon vill köpa något smycke. Jag hoppas på det :)

Nej, nu måste jag ut med hundarna och krypa till kojs så jag orkar med morgondagen. I'll be back!

2011-11-30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar