tisdag 1 september 2015

Fredag den 13:e

Ja, det är det idag. Undrar vad det innebär. Än så länge har jag inte hunnit märka så mycket. Jag mår fortfarande dåligt. Jag mår lite annorlunda än jag gjort de senaste dagarna men jag mår långt ifrån bra. Jag har superont i halsen och det känns som att det är halvt stopp i halsen. Det är jobbigt att äta, dricka och svälja. Dessutom har jag en huvudvärk som inte är av denna värld. Den vill inte ens ge med sig med värktabletter. Jag vill bli frisk nu!!!
I ärlighetens namn ska jag väl säga att jag har hopp om livet. Igår var jag liiite piggare och orkade faktiskt göra några nya smycken. Egentligen hade jag velat städa lite eller tvätta eller göra nåt annat här hemma men så mycket ork hade jag inte riktigt. Just nu känns det som att jag mår lite sämre igen men det blir väl bättre snart hoppas jag.

Jag har, som sagt, gjort några nya smycken. Bilder är på väg upp på nätet. De ska bara bearbetas lite först. Förutom det har jag inte gjort nån nytta överhuvudtaget den senaste veckan. Inte ett dugg vettigt har jag gjort utan jag har bara glott på TV och sovit. Fy vad tråkigt! Nu vill jag bli frisk så jag orkar göra nåt. Träna lite hund eller vara lite social eller nåt. Jag är fortfarande extremt tacksam över min mycket förstående pojkvän som tar hand om mig och månar om mig. Han är verkligen guld värd!

Nej, nu ska jag lägga mig ner och vila några minuter och sen ska jag börja bearbeta bilderna på mina nya smycken så att de kan komma upp på nätet. Hej så länge och hoppas att du får en bra fredag, även om det är den 13:e!

2011-05-13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar