måndag 23 februari 2015

Surr...

Dags att surra lite igen kanske? Dags att sova egentligen men lite surr hinner jag med först. Jag vet inte om det är nån som läser den här bloggen överhuvudtaget och den är ju inte speciellt intressant för nån annan än för mig men ändå... Jag kanske skulle behöva nischa mig lite? Men jag vet inte till vad så det blir mest surr så länge.

Hemsidan är på gång så småningom. Vi jobbar på att få den snygg och funktionsduglig... Det ska bli lite kul att få igång hemsidan igen sen faktiskt! Den kanske mår bra av att ligga nere ett tag och få sig en uppfräschning?

För övrigt rullar livet på. Mycket jobb blir det och när det inte är jobb är det hunden som gäller. Så egentligen är kanske den här bloggen lite överflödig eftersom Miqro har en egen blogg men man vet aldrig. Rätt som det är hittar jag på nåt att skriva om och då behöver jag min egen blogg.

Nej, nu måste jag nog gå ut med hunden och krypa ner i sängen. Jag är dödstrött! Jag har varit vaken länge idag. Undrar om jag tar mig i kragen och tar mig ut till ladan imorgon? Det skulle behövas för på fredag är det tävling :S Vi får väl se...

Natti natti!

2010-03-20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar