måndag 23 februari 2015

Sjuk igen...

Jag vet att det var ett bra tag sen jag skrev nu men jag vill inte bara skriva om sjukdomar och elände... Jag jobbade från tisdag förra veckan. Det gick jättebra. I lördags var jag jättedålig och sov hela dagen. I söndags var jag också hängig men jag tänkte att det går nog över och jag jobbade i måndags. Det gick halva dagen sen var jag slut igen. Har varit hemma sen i tisdags. Det är supertråkigt och jag blir bara ledsen, arg, besviken och irriterad men det går inte att jobba. Ena stunden mår jag bra för att i nästa vara helt slut. Jag vet inte vad det är med mig?

Nåväl, om det nu är nån som läser min blogg så vet ni i alla fall att jag lever och varför jag inte skrivit nåt. Jag återkommer när jag mår bättre och när det händer nåt vettigt. Hoppas just DU mår bra! Vi hörs en annan dag! Kram på dig!

2010-02-12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar