måndag 23 februari 2015

Ett år går så fort...

Vet ni vad? Idag för precis ett år sen träffade jag Miqro för första gången. Då tog jag tåget in till Stockholm och träffade honom... Tänk att det har gått ett helt år... Nästan en vecka senare kom han hem hit så snart har han bott här ett helt år. Visst är det fantastiskt?

Idag har jag inte gjort många knop. Plockat lite, suttit lite vid datorn, lekt lite med hunden. Varit ute med hunden. Det är superskönt väder ute idag! Tio grader kallt och strålande solsken - fantastiskt vilken fin vinter vi har! Jag är helt lycklig!

Snart dags att börja med maten och sen är det äntligen buggkurs ikväll. Idag kan jag äntligen vara med och bugga! Jag ser fram emot det jättemycket! Undrar om jag kommer ihåg hur man gör...? Förra veckan var jag där men jag dansade inte. Nu känner jag mig så pass frisk att jag vågar testa anstränga mig... Hoppas att jag inte blir sjuk av det!

Miqro, min Miqro, tänk vilken tur att jag träffade dig!

2010-02-21

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar