måndag 23 februari 2015

Rapport från veckan som varit...

Vilken vecka! Ja, nu har jag jobbat en hel vecka igen - hoppas att det fortsätter! Hur veckan har varit? Jo, det ska jag tala om...

Måndag och tisdag - personalmöten
Onsdag - stängning

Torsdag - Nu hade jag äntligen tid att göra nåt vettigt efter jobbet. Först gick jag med hunden nästan en timme. Det var ju ljust ute när jag slutade jobba klockan fyra - helt underbart! Sen tog vi lilla bilen och åkte till Uppsala och zooaffären. Där handlade vi en massa mumsigt och lite annat...

Fredag - Började jobba halv elva. Hade tänkt kliva upp så jag hann ut med hunden en lite längre runda på morgonen men jag tog sovmorgon istället. Sen jobbade jag några timmar. Efter jobbet tog jag med hunden och gick påen promenad tillsammans med Anna. Vi blev ute i nästan 1,5 timme, hunden och jag. Sen var jag kall... Men skönt var det att vara ute! Om än lite kallt...

Lördag - Har tagit det lugnt. Tvättat och plockat lite här hemma... inte så mycket dock. Tittat på Melodifestivalen. Flera låtar som var helt okej faktiskt.

Mycket kretsar kring lilla vovveman nuförtiden märker jag. Svårt att skriva utan att blanda in honom... Får hålla liv i hans sida istället och skriva här när det händer nåt annat nån enstaka gång... Nåväl. Det får bli som det blir. Som vanligt testar jag mig fram här i hemsidesvärlden ;)

Ha en fortsatt skön helg och ta hand om er och de ni bryr er om! Blås inte bort i snöstormen!

2010-02-20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar