söndag 30 augusti 2015

Jag har varit på turné...

Eller, nja... en liten en. Vi (jag och Miqro) åkte igår och hälsade på Emma som har skrivit texten till Miqros julkalender. Det var MYCKET trevligt att träffa henne! Vi konstaterade att det var 8 år sen senast... Hela hennes familj var hemma och de var gulliga allihop. Miqro skötte sig exemplariskt och var lugn och sansad trots att barnen var lite livliga emellanåt. När vi hade pratat klart där åkte vi vidare till Matti och Tasso. Oj vad hundarna blev glada att se varandra!! Det var skoj! Vi stannade över natten och åkte hem idag. Nu är vi trötta, både Miqro och jag. Jag har dessutom fått ont i halsen och mår halvtaskigt. Hoppas att jag inte blir dålig igen för det har jag ingen lust med. Vi ska ju på utställning på lördag.
Egentligen har jag inte så mycket att berätta om men jag kan ju berätta att jag fortsätter med mina smycken och jo, jag är nöjd och det är superkul! Pricken över i:et vore ju om någon ville köpa också. Än så länge har jag mest givit bort men det är ju kanonbra saker att ge bort som present också :D

Nej, åter till smyckena. Vi hörs mer en annan gång. Tjing ;)

2011-01-05

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar